Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 22, 2010

Topik : Lunch

Assalammualaikum...

Hari ini saya agak sibuk (asik sibuk je kan..cam la orang lain tak sibuk..heh)...Pukul 2 baru la sempat skit nak bernafas buat n3..Hehehe..

Tadi aku ada g blog kawan aku..Dia pun dah start meniaga online gak..Dia buat 'Major' in SpongeBob merchandise..Kalau ada antara korang yang memang fanatik ngan si 'Span Kuning' ni, leh la g kat blog si Pekjah ni..

Tadi aku g makan kat Jemari Cafe ngan Lina-klina & Dmanja...order kuetiau tomyam seafood...Best giler...Marvelous!!! Haaa...yang ni baru berbaloi..Tempat pun selesa, makanan pun sedap..Kira orait la dengan harganye...Kalo nak tau reganye, korang g la kat Kelana Jaya (Kat area Bank Cimb/Bank Islam)..Cari je la restoran JEMARI..Hehehe..

Ok la..aku nak sambung buat keje ni ye..Nanti2 aku membebel lagi.. ^o^

W'salam...

Adiossss...


6 comments:

lina said...

pit wett....:)

Unknown said...

rajin-rajin buat kerja,,,tapi sudilah luang masa update blog ;)

mie said...

fuh!!
restoran jemari...

Unknown said...

yong suka tomyam~

Unknown said...

yong suka tomyam~

Aida Tamrim said...

Lina : Nak ngurat sapa kak...heheh

Mata Hati : Insyallah..akan sntiasa meyudikan diri mengupdate seadanye.. :)

MIe : Napa?Napa? Ada citer ke restoran nih?Wat suspen jeee...

Alinac : Akak pun suka gak.. :D

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu