Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 3, 2010

Fobia oh Fobia

Assalammualaikum...

HAri pagi Jumaat yang best..Sbb aper? Sbb esok ngan lusa cuti...Yiiipppppeeeyyyy!!!! Sronooookkkk gileeeerrrr!!!! ^_____^

Korang aper plan? Kebanyakan blog, ramai gak yang planning nak g MAHA...Aku? Aku ni tak suka nak bersesak2 sangat sbb aku ni agak Claustrophobia...Nak tau aper mknanye? klik je kat perkataan tu..(ikhsan dari phobialist.com)

Jom heboh tu pun kalo laki aku tak beriya mengajak, aku pun maleh nak g...G blh la kalo g pepagi..time org blom nak ramai lagi..Sbb tu jgk aku ni tak brapa gemor nak naik LRT ka, komuter ka, ERL ka...bkn blagak yeee...ini semua kerana phobia aku..kalo aku g gak tempat2 tu time ramai org, sah2 aku leh sesak nafas dan silap hari bulan leh pengsan..time tu, sapa yang susah? Akkuuuuuu la jgk...yela..lagi2 kalo time tu laki aku takde...malu dah satu hal la kan..

Korang ada tak penyakit fobia ni? Kalo ader yang takut nak duduk pun, ader termnye tau..jgn tak tau..Kalo nak tau tentang jenis2 fobia ni, klik je kat perkataan yang aku highlight tuh...MSti lps tu korang tau punye...Hehehe

W'salam...

Adiossss...

7 comments:

sekamar rindu said...

salam..

happpy bbenor nampak..:))

Ayuni said...

salam, ader phobia, phobia keje last minit, sure keje xsempurna n markah pun trk,hukhuk...

Amak Kongsi said...

oh kak pun claustrophobia eh... same lah. hihi, boleh jadi sesak nafas. kalau masuk elevator pun kdg2 tahan je...hihi

actualy tahap dyslexia sy tak terlampau kronik dah skrg, sbb dah pergi pemulihan. tp sy memang akan bc tunggang langgang dan agak selow krn perlu eja dulu kdg2. alhamdulillah dapat gak belajar sampai unibersiti.. hehehe...sy pun follow kak. hehe

hans said...

tak ada rasanya
hehehe

P/S : Lu Langsi Lu Mati

P/S : Review Filem : Ngangkung Boleh Tahanlah & Kutipan Filem 2 Alam Berapa Juta?

Aida Tamrim said...

SR : MSti la hepi..cuti = rehat = jenjln = gud mood..Heheheheh

Ayuni : Akk ms study dulu pun agak cmtuh..smpai tk tido pun ader..dh la xtido, kol 8pg dh ada presentation :)

Kaynisa : Tahniah yee..Disebalik kekurangan anda masih boleh berjaya ^-^

Hans : Bgs la camtu...

Ain Zulaikha said...

alaaa, jom la pergi.. best semua ada kat sana.. hehehe

Aida Tamrim said...

Ain : Ni ajak org pegi awak g ker :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu