Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 5, 2010

Nike ke, Adidas ke.....Tapi NO Adidos Pleasssseeee ^___`

Assalammualaikum...


Allloooo kengkawan...HAri Ahad ni merupakan hari 'badi' aku sebabnye hari Ahad adalah hari kemalasn aku membuat n3...Bila xleh menulis, gatal nak menulis...bila boleh menulis, ckp mals/takde mood la plak yeee...Hehehehe...


Tadi aku temankan hubby aku g anto bunga kat customer (tu kira part time yg aku buat scra sukarela)....Ala...temankan je..Dari aku duduk rumah je baik aku g ngan dier kan..huhuhu...


Masa dalam pejalanan kami tadi, laki aku ada bertanye "Kenapa ye, 70% wanita kat Malaysia yang dah berkahwin tak jaga penampilannye?"..Korang rasa2 aku jawab aper? Biasa la org perempuan....mula2 cam sentap dan tercabar la jgk bila laki tanya cam tu kan....Tarik la muncung jap...hihihihi...


Tapi, bila dipikir2, betul la jgk kata laki aku tu...dan jgn le sesekali bagi alasan takde duit...Sbbnye, kalo nak dikirakan, istri PM kita sekarang pun ala2 montel gak kan? Kalo nak bandingkan ngan Puteri Rania,hehehe..korang pikir la sendiri yeee....Aku bkn nak mengata...Aku ni pun montel gak...Tu antara sebab laki aku tanye aku tu....Scra tak langsung dia perli aku la tuh...HAmpeh....


Walau apapun, aku amik yang positif...Aku ckp ngan dia, okey...aku akan mula berjoging/bersenam dgn satu syarat...Belikan aku kasut sport Nike ke, Adisas ke..bukan aper, aku dah lama takde kasut sport...Takkan nak g bersenam@joging pakai slipar jepun plak kan...Skrg ni aku tunggu je dia belikan aku....Korang nak ckp aku bagi alasan, terpulang la...Yg penting mmg aku takde kasut sportsukan!!!


Jadi kengkawan aku (especili bini2 org le) yang agak2 montel gak cam aku...Marilah kita berazam sempena 1 Muharram ni untuk lebih menjaga keterampilan diri untuk suami tercinta...Ala tak rugi aper pun...Selain sihat, kita dapat pahala woooo.....Korang tak nak ker?



W'salam... 


Adiossss... 


 

7 comments:

lina said...

ya azam baru ni bagus....gak ..tp kat umah dh siap berjogging ngan anak2 ...ngeh..ngeh alasan... :)

Aida Tamrim said...

Hikhikhik...Tunggu dan lihat je la kak....Ahaks

hans said...

hhahaha
kang beli jgn xpakai plak sis

P/S : Nasiblah Tak Kemalangan Tadi!

P/S : Apakah Perasaan Anda?

ijat_asni said...

yeah !
bli kat al-ikhsan je
haha

Aida Tamrim said...

Hans : Insyallah...Akan cb di jogingkan jgk :)

Ijat : Akan diusulkan kat laki akk..huhuhu

puanstoberi said...

Nak beli bola fit ball tu..masih tak terbeli lagi..
joging kalo..entah la..pemaleh sungguh rasa. teheheheh

Aida Tamrim said...

PnS, kalo nak dipikir maleh ni, mmg tak daya..Tp, bila En Hubby dh pndai komplen ni, kenala gak buat...Huhuhuhuhu

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu