Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 1, 2010

GA AKHIR TAHUN NADIA

Assalammualaikum...






Aku rasa n3 aku malam ni pasai aku masuk GA je kot...Jangan mare yeee.... ^___________^


Tak yah ckp byk, kalo korang pun nak masuk, klik je kat banner atas tuh.


Antara syaratnye, aku kena tag 3 org...Jadi, org yag aku tau adalah :



Last skali, seikhlasnye, aku doakan si Nadia ni akan sentiasa di bawah Keredhaan Allah dan kebahagian akan sentiasa menghiasi hari2nye yang mendatang...Amin Ya ALLAH....

W'salam... 

Adiossss... 

 

2 comments:

Nadia said...

dear nadia datang terjah ga
tq join nnti nadia umumkan pememang k :)

Aida Tamrim said...

Nadia : TQ sudi singgah :D

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu