Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 31, 2010

Jom Layaaaannn SWAY

Assalammualaikum... 


Di hari terakhir tahun 2010 ni aku nak share satu lagu yang sangat2 best dan buat kita macam nak menari sama..Tengok lirik dan meh la nyanyi sekali...






When marimba rhythms start to play
Dance with me, make me sway
Like a lazy ocean hugs the shore
Hold me close, sway me more


Like a flower bending in the breeze
Bend with me, sway with ease
When we dance you have a way with me
Stay with me, sway with me


Other dancers may be on the floor
Dear, but my eyes will see only you
Only you have the magic technique
When we sway I go weak


I can hear the sounds of violins
Long before it begins
Make me thrill as only you know how
Sway me smooth, sway me now


Other dancers may be on the floor
Dear, but my eyes will see only you
Only you have the magic technique
When we sway I go weak


I can hear the sounds of violins
Long before it begins
Make me thrill as only you know how
Sway me smooth, sway me now
You know how
Sway me smooth, sway me now
 
Lirik Ehsan : SWAY

W'salam... 

Adiossss... 

 

2 comments:

puanstoberi said...

kiterang kalo da giler tatau nak nyanyi lagu apa bila karoke, lagu ni pun hentam jugak..teheheh

(kiterang tu merujuk pada saya dan rakan2, bukan saya dan suami ya. Suami saya bkn kaki karoke. teheheh)

Aida Tamrim said...

PnS : Okla tu reen...Aida bila g karaOke je lupa nak nyannyi lagu ni, bila kat rumah, mula la memekak sendiri...hehehe

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu