Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

Citer Pasai Semalam

Assalammualaikum...

Slamat Morning kengkawan!! Walauun pagi ni hujan, diharap korang masih dapat memulakan hari ini dengan senyuman yang ceria dan hati yang gembira!!!

Nak citer pasal malam tadi. Aku tengok wayang ngan adik & laki aku...Nak tau citer aper?Haaa..citer kat bawah ni haa..


Gambar Ehsan En.Gugel ^.^
 
Kalo tanya aku best ke tak..Jawabnye..BEST!!! Korang g la tengok...Aku kata best sebab citer ni banyak unsur2 nasihat dan tauladan disamping diselitkan humor2 yang boleh membuatkan korang ketawa berdekah2..Huhuhu..

Sebelum g tengok wayang semalam, sempatlah masak dulu..Lauk simple je sebab dah kelam kabut masak sambil2 bersiap untuk tengok wayang...Dah la aku hangin ngan anak2 jiran depan rumah aku yang dok main bola kat depan rumah dan dok tendang bola tu kena kat grill pintu aku...Berdegang2 bunyinye...Aku sound elok2, dia dok buat lagi..LAst2 aku dah geram, aku sound la sekuat hati..Bukan sound aper pun..setakat aku sergah "ALLLOOOO!!!!"...Bertempiaran lari..Lepaih tu aku g buka pintu rumah aku kasi nganga luas2..Aku nak gak tengok muka budak yang terrer sangat sepak bola kena kat pintu grill aku tuh...Tapi, bila dah camtu, sekor pun tak nampak..ntah dah blah g mana ntah..buat sakit hati jeee...Nasib baik lauk aku sedap je walaupun masak dalam keadaan marah2...

Kesimpulannye, budak2 ni ibarat kain putih..yang mencorakkannye adalah mak bapaknye...Kalo mak ayah pun dok diam je..Sapa lagi nak tegur anak2 tu kalo diaorg ada buat salah..Nanti kalau org lain tegur, pakat2 tak leh terima la pulak kaaaannn...Jadinya..Paham2 je laaah yeeeee.....

W'salam...

Adiossss...


3 comments:

lina said...

setuju tu aida...kita kena tegur anak2 dan jiran2 pun kena jaga tepi kain jugak....

Unknown said...

yong da tgk da..syok kan? hehe

Ayuni said...

btul, smua bgantung kt parents....

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu