Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 14, 2010

Pasal Award Top Commentator

Assalammualaikum...

Setelah setiap hari aku menge'check', akhirnye hari ni diumumkan la jgk sapa dapat Award (award lagiii..heh) dari Pn.Stoberi tu...Sukaaaaaaaaaaaa sesaaaangaaattt...Time kasih PuanStoberi!!!!

Kalo korang nak tgk, aku dah 'gantung' kat sidebar tuuu..Comey je kaaannn..Hehehe..Walau kena berkongsi, aku tetap puas hati...^_^

Hari ini agak bizi, jadi n3 aku takdelah se'lebat' semalam...Tapi apapun, aku akan tetap mencuba ber'BW' kat blog2 kengkawan yang ader... =)

W'salam...

Adiossss...


2 comments:

puanstoberi said...

yesza...sesama..takpe..kena kongsi award takpe..jgn kena kongsi kaseh. tehehehe...ok, joking.

Err..by d way, adia ni sekolej dgn jamilah jamil eh?? :))

Aida Tamrim said...

Hehehe...Tula kan...Tkpe la..

Ha'ah..PnS kenai ke ngan si J-mie tu? Ke sadara ngan dier...?Hehehe

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu