Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 20, 2010

Beeeeeesssssssstttttttttttttttnyeeeeeeeeee balik kampung ^____________^

Assalammualaikum...

Beeeeeesssssssstttttttttttttttnyeeeeeeeeee balik kampung ^____________^

Allo kawan2!!! Rindunye kat blog aku nih..Ingat kat kampung, sempat la nak mengupdate apa yang patut, tapi dek keran line Streamyx kat kampung yang asyik problem memanjang, maka takdela kesampaian hajat aku nak mengupdate...Hampeh...Kalau kat iklan itu, indah2 blaka je janjinye, tapi bila dah pasang, langsung takleh pakai...Bila call TM, asyik dok main passing2 memanjang...Hmmmphhh...Sabooooo je laaaa...

Dek kerana keroje agak banyak sedikit hari ni, makanye, dah masuk tengahari baru aku sempat nak buat n3...Ni pun setakat n3 tulisan je la..Yang bentuk bergambar karang2 la baru aku upload...

Badan masih agak penat hari ni sebab balik kampung 5 hari ni selain dari keje makan je, aku juga sibuk dok 'rewang' sana sini (Ceh..bunyi cam la sbok sgt..kihkihkih)...Hari Rabu sampai Sabtu aku sbuk kat rumah makcik aku yang buat kenduri Tahlil arwah 7 hari 7 malam (mak mertuanye baru pass away..Al-Fatihah)...HAri Ahad plak, sebelum balik KL malamnye, ada majlis pertunangan adik laki aku (nanti gambo aku upload ye)...JAdinye, cuti 5 hari ni sangat2 menyeronokkan walaupun penat..sebabnye dapat berkumpul ngan sedara mara yang ada...Meriah sangat!!!

Lepaih ni, tak tau la bila lagi aku berkesempatan tuk balik kampung camni...Tkpela...Kalau asyik cuti je karang badan dan minda jadi 'lemau' la plak kan..Benda yang sesekali kita dapat buat ni kadang2 seronoknye lebih sikit..kan kengkawan? Thehehehe...

W'salam...

Adiossss...

3 comments:

lina said...

salam aida -wah best nyer balik kampung ada bawa tak lebihan makanan tu...dan jemput dtg ambil award ye.

puanstoberi said...

cpt cpt update eh..

Err..Adia, retu saya penah antar emel. Dpt tak?? cuba antar any emel ke cikstoberi@gmail.com.

Ada samting nak gtau. :))

Aida Tamrim said...

K.Lina : Mmg best kak..Tapi, tak smpat nak bwk buah tgn..Len kali Insyallah...Nt sy g amik Award tu yee..TQ ;)

PnS : Sy baruuu je tgk td..Dh reply pun... TQ ye sis :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu