Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 4, 2010

Setelah 4 Tahun...Bukan 1 tapi 2!!!!!

Assalammualaikum... 


Kontrovesi tak tajuk n3 aku? Hehehe.Nank tau pasal apa, teruskanlah membaca...Sj nak wat suspen... *___________*


Bestnye malam tadi aku nengok citer Rapunzel...Klako, sedih,geram...Tak sangka,,tengok kartun pun aku leh rs cam tu...Bkn aper, kadng2 tgk citer yg dilakonkan manusia pun aku xder pun rasa2 macamtuh..Hehehehe...


Dalam sbuk2 nak buat chores rmh ni, aku smpat la gak belek2 KOSMO online...Apa agaknye brita yg aku nak share ngan korang hari ni yeee....brita mnyak naik, gula naik..Mmm..Ni dari malam td org dh tau..Haaa..Aku dh jumpa dh brita apa yg aku nak tepek...Jom baca!!!!


BERKAT kesabaran menanti sekian lama untuk mendapatkan zuriat sulung, akhirnya Sazzy Falak dan suaminya, Nazril Idrus, mendapat berita gembira apabila Sazzy kini disahkan hamil.


Sazzy atau nama sebenarnya Sazlini Falak, 29, dan suami kini sedang menunggu kelahiran permata hati mereka yang pertama setelah empat tahun menunggu....BERITA LANJUT, SILA KLIK SINI


Ala..bukan brita sensasi sangat pun...Cuma, bila tgk brita org mengandung sana sini, aku tumpang gembira dan kadang2 hati kecik aku terasa sayu plak...Hmmmmm...Mudah2han hajat aku untuk menjadi ibu dan mengandungkan zuriat aku sendiri akan terlaksana dan doa aku dimakbulkan Allah...Aminnn..Koang doakan aku yeee...


W'salam... 


Adiossss... 


 

4 comments:

lina said...

wah best nyer pi tengok movie...awa pi gak ke....ngeh...

Aida Tamrim said...

Best kak Ina..Cumanye krusi tak best...Sempit...Tkpela...Free kaannn..hehehe

Kak Awe tak g...Laki dia xnak p..Lgpun, anak dier kan kcik lagi..Tkut menangis plak :)

puanstoberi said...

Ha..da kata kan?? bes Rapunzel tu. hehehe..

Tkpe la Adia, ada hikmah Tuhan ni knpa kita blum dikurniakan rezeki nan satu itu..tp kita dpt rezeki lain kan??? :))

Aida Tamrim said...

Betul tu PnS!!Best giler..

Slagi ader yang dinamakna rezki, ALHAMDULILLAH...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu