Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

TAJUK: 500 BLOG !

Assalammualaikum... 


Lama giler rasanye aku tak join segemn EnB nie..Bukan dah tak sudi (tidak sama sekali), tpi kekangan kesibukan jadual harian yang banyak membataskan aktiviti aku berblog....


Ok la....Aku join la segmen terbaru EnB ni...


TAJUK: 500 BLOG !
Cara2nye:


(1) Letak banner - Cam yang kat ats tuuu..
(2) TAJUK: 500 BLOG ! dan linkkan ke entri ini ... - Seperti tajuk n3 aku ni
(3) Tuliskan serba sedikit mengenai diri anda dan tujuan jadi blogger ..
- Nama aku Aida...Adialuze adalah nama pena aku apabila berblogger...Bekerja di Kelana Jaya dan sudah hampir 3 tahun mendirikan rumahtangga..Anak? Blom dikurniakan lagi...Insyallah 2011 kot...Heh....Aku mula mengenali dunia blogger ni dari adik aku, Cikgu Mai...Dari dia aku jadi teruja untuk 'berkenalan' dengan dunia blogger ni..Blog aku mula 'bernafas' dalam bulan July 2010...Tak lama...Baru je pun...Masih banyk yang aku prlu pelajari..Berblog adalah salah satu cara aku ber'leisure' disamping berkongsi  rasa dan suara hati..Suka tgk blog2 yng follower dia beribu riban...Jadi cam mankin teruja untuk kekal berblog...Mungkin tak sehebat Haniz Zulaikha, tapi dapat menepet dalam blog EnB ni pun, Alhamdulillah.....
(4) Tinggalkan url entri anda di entri ini ... - Dah tinggalkan pun


Inilah hasilnye...Mudah2han EnB tak tertinggal menyenaraikan blog aku...Hehehe


W'salam... 


Adiossss... 


 

1 comment:

Anonymous said...

I love adialuvluze.blogspot.com! Here I always find a lot of helpful information for myself. Thanks you for your work.
Webmaster of http://loveepicentre.com and http://movieszone.eu
Best regards

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu