Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 8, 2010

Bukan Marah, Geram Jeee ^____^

Assalammualaikum...

Aku tak kisah kalo orang nak baca blog aku ni...Tapi kalo baca setakat sebab nak meng'intip' aku, nak tau aktiviti harian aku, nak tau pebenda yang aku buat masa2 senggang aku....Apa motif??? Adakah kerana aku ni glamer? Adakah kerana kehidupan aku ni macam superstar? Ooowwwhhh..i dun think sooo laaaahhhh...

Aku tak marah...Tapi kalo setakat nak membaca untuk memperlekeh aku, sekian, terima kasih je la yeeee...Aku membuat blog adalah sekadar untuk berkongsi rasa dan cerita...Agak2 tak suka/menyampah, takyah la nak buang2 masa baca blog aku yang ntahapa2 ni....Buang masa korang jeeee....Banyak lagi menda lain yang korang leh buat kaaannnn...Mcm mengaji ker, buat cupcake ker, buat survey tpt yang korang g pegi untuk melancong keee...Mmmmmmmphhh...

Tapi, walauapapun sebabnye korang baca blog aku ni, bebyk2 TRIMA KASIH aku ucapkan....Insyallah, aku akan cuba yang terbaik untuk pastikan takkan ada dalam hasil penulisan aku ni yang menjatuhkan martabat atau maruah orang lain...dah banyak sangat dosa yang aku buat..Tak nak la sebab ber 'blogging' ni aku dapat dosa lagi....

W'salam...

Adiossss...


9 comments:

suria lekatlekit said...

wah.. di tujukan kat sapa ni??

eB ezrin said...

la... naper nih?....

Aida Tamrim said...

TLLS : Ditujukan kepada sesiapa yg terasa jee...Hehehehe

eB : Takde pe2 pun...Tetiba je nak rasa geram...kuang,kuang,kuang

zaL_cdpx said...

amboii...mcm sedey la plak !
standart r tu. mnusia kn xpnh senang tgk org len senang ! lu rilex je k !
haha

Aida Tamrim said...

Mmg la sedih Zal..Akk ni seblh2nye, takmo cmpur hal urusan org lain...

Jd, kalo blh, akk taknak la org sbuk2 nak amik tau hal ehwal akk yg takde kena mengena ngan diaorg kaaannn... =_=

CIK TOM said...

sabar ye??walau apa pun niat diorg..tp awk bertuah sbb up trafik blog ni setiap kali si dia skodeng blog ni..hehe...

keep on blogging..

Aida Tamrim said...

Betul jgk kan Kak Tom...Tkpelaaa...Cabaran dunia blogging kot ni...Hehehe..Thanks for the support frenzz :)

cek chun said...

wahh adia. dah macam artis la camtu.
artis blog :p

bayk2 bersabaq naa

Aida Tamrim said...

Artis la sgt cek chun...kontrovesi je cam artis, tapi poket takde pun tebal cam artis...Ekekeke..

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu