Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 2, 2010

Napa Lambat Nih @__@

Assalammualaikum...

Aku konpius laaa... Penting ker background muzik dalam sesebuah blog? Aku bukannye marah ke, dengki ke atau iri hati...Cumanye..aku geram jee..

Napakan..blog yg ada lagu2 ni lambat nak loading? Dhla tenet rumah aku jenis yang 'merangkak' cam cipan...haishhh...elok2 aku nak g jenguk dan tinggal komen, dek kerana kelambatan loading yang melampau, aku terus je tekan kotak 'x'...

Kepada korang2 yang ada muzik latar tu jangan la plak terasa hati yeee...Bukan maksud aku nak menyinggung prasaan korang..Just nak luahkan aper yang aku rasa je...Kalo korang jenis yg  'Ada aku kesah', takpelah..Bukannye aku nak paksa korang buang muzik2 yang merdu2 tu pun..

Tapikan..kalo tgk blog2 otai cam blog En.Ben, simple je blog diorang tu...even Shout box pun takde...Tapi, traffic dier...Sentiasa 'Jem' memanjang...Hehehe

Aku menegur ikhlas...Jangan marah ye kengkawan..Aku ni sebenornye marah ngan kelembapan tenet aku jeeee...Huhuhu

W'salam...

Adiossss...


7 comments:

nurawanees said...

yea..baek!!sye akn berubah...uhuks...berubah per??berubah blog jek...da byk da owg tegur sal song kt blog tue...kkdg2 2 best tp kkd 2 background music nie mkusutkan ag de la..xgitu??hehe...tenkiu yea=)

lina said...

setuju aida...tak yah letak...tahu tu mmg blog korang..nk load mmg lambat sgt.

Aida Tamrim said...

Aness : Jgn marah yee...Bkn ape..kalo xde muzik tu, senang skit nak masuk blog..Hehehe

K.Lina : Tu la K.Ina..kalo tenet laju cam peluru tkpe la jgk kan...^__^

sekamar rindu said...

salam..

janganlah dibandingkan dengan blog ben..
di blog ben..kalau dia buat entri "letak tanda soal ( ?) mcm ni pun berratus2 akan komen..singgah..

dia blogger hebat..tak leh banding ngn dia..

Aida Tamrim said...

SR : Ye tak ye jgk kan?? Rasanye kalo n3 die ".........." pun beratus gak org nak komen...hikhikhik

NH: Kena buat blog baru yang tajuknye : Gajet2 saya...Hehehe

hans said...

hahahaha
den baru buang 5 hari lepas
tapi bila2 nak letak balik
sebenarnya tak penting pun
sebab loading jadi berat
tapi kadang2 best dapat kongsi lagu baru yg best2 dengan blogger lain
hohoho

P/S : Baru Cadang Nak Jadikan Wayang Tu Macam Rumah Sendiri Tadi

Aida Tamrim said...

Itula HAns...tak penting kan? Kalo nak buh jgk, upload le kat MP3/4 dan masa berblogging tu psg earphone kat telinga...Leh dngr muzik gak kan...? Ekekeke

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu