Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 1, 2010

GIVEAWAY "KALAU SAYA SHOPPING DI ALINAC SHOPPE"


Assalammualaikum...

Haaaa...kali ni aku nak masuk GA yang dianjurkan oleh Alinac Shoppe plak. Kalo nak join sama, meh la!!!

Ni dia syarat2nye : 

-follow blog Alinac Shoppe & Alinaclover. (Dah Follow)

-terbuka kepada semua jantina (lelaki/perempuan) dan beralamat di Malaysia.
(Sy perempuan yg beralamat di MAlaysia ^.^)

-buat satu entri dan nyatakan produk/barang apa yang korang mahu dapatkan di Alinac Shoppe berserta sebab bermula dengan ayat "KALAU SAYA SHOPPING DI ALINAC SHOPPE...... " (barang/produk bole je pilih kat blog Alinac Shoppe)
N3 saya : KALAU SAYA SHOPPING DI ALINAC SHOPPE, SAYA TERINGIN TUK MENDAPATKAN BLOUSE MUSLIMAH INDONESIA YANG TERSANGAT LA COMEYNYE DAN DENGANNYE, KITA MASIH BLH MENUTUP AURAT SAMBIL BERGAYA  .

-tampal gambar :: GIVEAWAY "KALAU SAYA SHOPPING DI ALINAC SHOPPE"  :: pada entri tersebut dan juga sidebar anda.(Dah buat gak...cb korang tengok)

-tinggalkan link anda pada komen di entri ini (Aku dh tinggalkan kat blog dier)

-Tarikh tutup 10 Disember 2010 pada pukul 12 malam.(Cepat2!! MAsih sempat lagi nak join ni)

-Pemenang dipilih secara rawak oleh Alinac sendiri.(Pilih jgn tak pilih)

-Pengumuman pemenang akan dibuat pada 12 Disember 2010 -Hadiah "Misteri ".
(Wat suspen jeeee)

Amacam? Teruja tak nak join gak...Kalo yee, pelagi...klik la kat banner tuh!!

W'salam... 

Adiossss... 

 

4 comments:

Unknown said...

hehhee thanks sudi join ek~

Aida Tamrim said...

Hehehe..Ok je...Suka nak masuk GA ni walaupun tak penah nak menang..hihihi

Unknown said...

salam

da isi borang ke yer?

Aida Tamrim said...

AL : Errrkk...Borang? Borang aper? Nk kena g tgk ni...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu