Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

Citer Aku Cuti 2 Hari

Assalammualaikum... 


Waduh,waduh....Dah 2 hari suntuk aku tak sempat nak buat apa2 n3...JAdinye, hari ni walaupun tak berapa nak rajin, aku pun mengarang la gak n3 ni...


Pagi tadi aku baru je anto adik aku g stesen bas kat Bukit Jalil...Setelh seminggu kat sini, tibalah masanye dia membalikkan diri....Lagipun, start hari Isnin dia dah sibuk nak bermesyuarat...Yela...Cuti skolah pun dah nak sampai ke penghujungnye..Almaklumla...Adik aku ni Cikgu...


Ni aku tengah layan tengok citer bersiri 'Lie To Me'...Nak tau citer apa, tgk poster kat bwah ni :




Agak2 korang tau tak citer aper? Kalo tak sure jugak, korang gugel je la..Hikhikhik..


Ok la...Sebelum aku menyudahkan n3 ni, aku nak bagi korang tengok video lagu ni..Antara lagu yang aku suka bangeeett... ^________^






W'salam... 


Adiossss... 


 

2 comments:

Ain Zulaikha said...

lagu ni best kan, kalau pasang kat kenduri kahwin pun bagus.. huhu asik kenduri je kan sekarang ni.. yang lie to me tu tak pernah lak tgk.. nak try tgk lah..

Aida Tamrim said...

Ain : kat knduri kawn lagu aper pun best :)...Cb la tgk citer tu...ok la...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu