Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 5, 2010

Kempen : Aku Blogger AKTIF !



Assalammualaikum... 


Kali ni aku join satu kempen dari blog "http://mencariisteri.blogspot.com" (Baeekkk punye nama kan ^___^)...Syarat2 nye, camni :


buat entri " aku blogger AKTIF !" 
- Cam yang aku buat ni la


pasang header  dan linkkan dengan kempen ni 
- Cam yang kat atas nun


nyatakan di mana umah korang ? 
- Tanye cam nak anto hdiah je kan...Umah aku skang ni ada kat Petaling Jaya S'gor


brapa kali sehari korang up date blog ? 
- Takdela rajin sgt...tgk angin kus2 aku hari tu..Tapi minimum, aku akan berusaha dgn keras untuk buat 2 n3 sehari


nyatakan apa yang bestnya blog korang ?
- Best? Best ke? Masih nak merangkak ni pun...Aku tulis aper yang aku rasa...Kalo ader yang kata log aku ni best, ALHAMDULILLAH....


beri 5 blog TERBAIK Pilihan korang ......
- Ben Ashaari (Ni blog otai yg aku suka lepak2 cari kenalan)
- Hans (Aku suka baca n3nye)
- Borak Kosong (Tapi bukan kosong sembarangan tau)
- Pn Stoberi (Sebab ni blog bini2 org yang aku suka nak amik tau ^-^)
- Sweet Vanilla (Blog dak nama Rai yg study kat MOscow...Suke tgk resepi kat cni)


jadi fan club "kelab blogger aref 7"
- Aku dah tekan butang ''Like" pun


lastly.....amik ja award ni n letakkan di SIDEBAR
- Comelkan award kat sidebar aku tuh...Hehehe


Haaaa...Semudah memakan kacang tanpa kulit kan? Hehehehe...Kalo rasa senang, join la jgk yeeee...


W'salam... 


Adiossss... 


 

4 comments:

Muhammad said...

pilih laaa filem pertama malaysia yg akan membawa impak besar dalam industri filem malaysia..

Aida Tamrim said...

MAtika...nanti akak pilih yeee... :)

puanstoberi said...

Haaa....terharu tergaru nih.. mekacih la cik puan Adialuze kerana meletakkan blog stoberi tu sbg blog kegemaran adia (takut nak tulis terbaik sbb blum smpai thp tu lagi).

Maceh again.... :D

Aida Tamrim said...

PnS : Kite bgtau aper yg btol jeee... ^___^

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu