Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN

Assalammualaikum...

Pepagi ni aku sempat g blog PnStoberi..Baca punya baca n3 dier, aku nampak nama aku di tag untuk satu segmen. So, dengan merajinkan diri, aku telah memasuki segmen tersebut yang telah dianjurkan dengan tajuk Segmen : Jom berkenalan oleh Catatan Loqman Hakim.Jom baca apa yang aku telah bebelkan :
 

-Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)
Istri orang

-Ceritakan tentang diri anda  (cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)
Asal : Pontian,Johor
Pekerjaan : Kuli orang (Hehehehe)
Belajar : UiTM
Anak : Tengah berusaha mendapatkannye ^.^
Cita2 : Dah tua2 gini cita2 semuanye dah cam tak relevan..Yela..Cite2 aku nak jadi cikgu..kalau nak jadi cikgu, kena blaja lagi..Otak dah agak tepu nak blaja lagi ni (Alasan je kan..hakhakhak)
Hobi : Membaca apa yang blh dibaca, memblog, menonton televisen dan kalo ada duit lebih suka tgk wayang, karaOke dan men bowling (suka2 je)

Apa lagi....?? Udah2 la tu yee...nanti panjang sangat citer dah kurang misteri plak..dah tak sonok...Wakaka

 -Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit)
Inilah tempat aku berkongsi rasa, cerita, kesedihan dan kegembiraan kehidupan seharian aku...Seronok bila dapat tau ada orang yang sudi berkunjung dan meninggalkan komen di blog aku nih..Lagi seronk bila dapat menambahkan kenalan di alam maya ni..Errkk..menjawab soalan tak?

 -Apa pandangan anda tentang dunia blog?
Macam2 crita ada...klik jeee..Ibarat kata orang, di dunia tanpa sempadan ni, semuanye dihujung jari anda ^__^

 -Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
Berblog ni biar kita enjoy..jangan sampai pressure..bila buat n3, walaupun blog sendiri, kita masih kena jaga tutur bicara agar tak menyinggung sensitiviti masyarakat..Nasihat jee..Nak ikut,ikut la..Tak nak ikut, suka ati laa yaaa... hehe

 -Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
Unik? Hmmmm...Unik sebab ni blog saya. Original dari saya..Bukan ciplak dari mana2..Maksudnye, kalo korang search nama 'adialuvluze.blogspot', ianye hanya dipunyai olah aku jee..hehehe

 -Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
Insyaallah, selagi diizinkan Tuhan, aku akan terus berblog...Impian..Aku nak jadi blogger yang mempunyai ramai pengikut dan pembaca setia suatu hari nanti..Dan aku impikan agar blog aku ni dapat memberi inspirasi kepada orang lain untuk hidup yang lebih bermakna..Cececehh..Tingginye impian kan...

 Akhir sekali, kena tag org yg anda nak kenal sgt :
1. Ibu Balqis
2. Lina-klina
3. Dmanja Penawar
4. Hans

HAaaa...dah siap...Pada sesapa yang namanye aku dah tag tu..sila2 la merajinkan diri ande menyertai segmen ni yee..Ahaksss...

W'salam...

Adiossss...


2 comments:

Cikgu Akim said...

salam perkenalan dari saya bakal pendidik~

Aida Tamrim said...

Salam kenal cikgu Akim!!! :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu