Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 9, 2010

Bestnye Bones...

Assalammualaikum...

Bermulalah lagi hari baru dalam lembaran2 terakhir untuk Tahun 2010....Masa ni kalo kita tunggu cam lama sangat nak datang kan...Tapi kalo tak ditunggu, berdesuuuuuupppp je dia lalu..Ahaks...

Malam tadi aku layan citer 'Bones'...Penah dengar tak? Yang minat citer2 penyiasatan mesti penah dengar citer ni...Antara pelakon utamanya adalah Emily Deschanel (Dr. Temperance 'Bones' Brennan) dan David Boreanaz (Special Agent Seeley Booth)...Aku tgk kat Fox (Astro)...Citer ni dah masuk session 5. KAlo tak sempat tengok malam tadi, jangan risau..kalo dah namanye Astro tu, mesti akan diulang tayang dekat 10 kali la jugak..hehehe..


 

Ok la..aku nak chow dulu..Jap lagi kena g Manara PGRM..Jumpa client...Nanti aku sambung citer lagi yeee...Bobai my luvly frenzssss ^________^

W'salam...

Adiossss...


3 comments:

lina said...

aida - betul tu masa kalau di tunggu terasa lama...

Ayuni said...

haah sis, mmg best, sye siap ader semea cd....

Aida Tamrim said...

Ayuni : Nak pinjam CD!!! heheehe

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu