Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

Menilai Dan Dinilai

Assalammualaikum...

Pejam celik, makan tidur...kejap je nak masuk tahun baru kaannn...Bila dah hujung2 tahun ni, mesti ada certain2 kompeni yang sbuk buat appraisal untuk menentukan percent kenaikan gaji tahun depan. Kompeni aku pun apa kurangnye...Aku blom kena la lagi memndangkan aku masuk keja dulu dekat2 hujung tahun, jadinye, kalo ikutkan kompeni aku punya cara, dalam awal tahun depan baru sampai giliran aku dinilai...Dalam pada tu dah ramai la gak kengkawan aku yang lain yang dah melalui proses ini...

Apa perasaan korang bila tiba masa2 macamni? Adal rasa teruja ke, excited ke, atau biasa2 jee? Masa time appraisal ni macam2 aspek akan dinilai kan...antaranye :

(1) Displin dalam menjalankan kerja terutamanya dari segi kedatangan (punctuality).
(2) Komitmen terhadap kerja seperti kesanggupan kita menvolunteerkan diri bila ada tugasan baru yang dipertanggungjawabkan.
(3) Apa anda nampak pada diri anda dalam 5 tahun akan datang? - soalan ni biasanye nak menentukan samada kita ni pekerja yang berwawasan atau tidak



Ada banyak lagi sebenarnye...Tapi, aku malas nak listkan satu persatu...Hehehe...Jadi aku bagi 3 je la yeee...

Bila tahun pertama, kedua dan ketiga, aku masih teruja la lagi untuk dinilai..Tapi, masuk tahun ke-4 dan ke atas, rasa cam dah maleh plak nak jawb soalan2 yang sama sebab biasanye jawapan yang aku bagi tu jarang2 sangat berubah...huhuhu..

Korang plak camne? Apa soalan2 femes yang biasa korang jumpa? Meh la share ngan aku... ^__^

W'salam...

Adiossss...

3 comments:

suria lekatlekit said...

tulisan oren tu susah nak baca la... apapun time ujung thn cmni mcm2 gelagat rajin di tunjuk

Aida Tamrim said...

TLLS :Haaa..akak dah tuko warna....Leh baca dah kan..hehehe...

Rajin tu biarlh btl2 ikhlas yeee...ahaks

sekamar rindu said...

salam..

selamat menyambut tahun 2011 yang bakal menjelang tiba..


apa azam tahun baru?

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu