Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 8, 2010

Kisah Aku memotivasi Diri Sendiri

Assalammualaikum...

Alhamdulillah...Aku masuk gak dalam list Blogger En.Ben dalam kategori "Jelingan Dia"...Yeeeeaaaaahuuuuuuu!!!! Ter 'over' excited la plak..Yela...bukan senang tu blogger yang dah ada nama, nak letak URL blog2 picisan cam aku ni kat sidebar diaorg...Ni kira cam satu penghargaan la jugak kan...

Malam ni dan malam2 yang seterusnye, nampaknye aku terpaksa merelaxkan jari jemari aku sebentar dari membuat n3..Ini adalah kerana....tuuuuuuuuutttttt...masalah2 yang tak dapat nak dielakkan...Hihihihihi...Bukan aku sengaja kay...Tapi jgn risau..sepanjang opis hour, aku akan cuba segagahnye untuk memasukkan n3 baru yang bermanfaat untuk korang baca (Ader ke yang baca? Nggeeeeeeee..)...

Dalam hidup ni tak slalu kita akan berasa yakin dan bersemangat kan? Ada masanye, bangun dari tidur je, kita rasa cam tak best jee...Nak g keja cam tak best, nak mandi cam tak best, nak masak untuk bawak bekal cam tak best...Hmmmmppphh...Pendek kata semua ketak'best'san melanda laaahhh...

Ubatnye apa ye? Ubatnye, ya ciuuuuuummmmm...Hehehehe..teringat dialog citer P.Ramlee...Citer apa yee..Kalo tak silap citer Labu Labi kot...Sapa nak cium? Yang ada laki leh la laki cium (Tupun kalo dia rajin nak melayan), yang takde laki tu jgn memandai suh bf plak yg cium yeee..... +___^

Apapun yang kita rasa masa bangun pagi tu, seboleh2nye jangan la dibiarkan melarat sampai sehari suntuk yeee...Ingat! Untuk tertawa atau menangis, ianya adalah pilihan kita sendiri...Aku penah la cuba..ada satu hari tu, aku rasa sedih sgt (sbb aper tu, tkyah la aku sebut yee)...instead of aku menangis, aku cuba tersenyum depan cermin dan ketawa sikit2...Alhamdulillah...Aku feel lega skit walaupun airmata bergenang...Bila rasa nak menangis, cuba la luahkan dengan tangisan...Bila dah sudah, mesti legaaaaaa jgk rasanye....Ni namanye self Physco (memandai jekan bagi nama..Ekekeke)..Tapi, sedih2 tu, dun get carried away la yeeeeaaa...We are in control of ourself, not other people kay....Ingat!!!

P/S : Ini adalah n3 motivasi utk diri sendiri..Kalo korang nak ikut, ikut la..Kalo tak nak pun, korang baca je la yee... ^_____^

W'salam...

Adiossss...


4 comments:

lina said...

lahai sian nyer...semoga cepat recover ye....take care...betul senyum selalu walaupun dlm kepayahan...

mie said...

bagus2..
motivasi la slalu..
heheee

cikpuanhady said...

wahhh..tahniah tersenarai kat blog ba tu..pasni nak skodeng gak la samaada blog has tersenarai ke dak..

Jom skodeng :Mengenai CPC, CPM, BE & ME Nuffnang

Aida Tamrim said...

K.Ina : Thanks

Mie : Perlu tu utk sntiasa motivasi diri..hehehe

HI : Cpt g skodeng..kalo dh participate msti ader la tu..hehe

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu