Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

Yeeeaaayy,Yeaaaayy....Aku Menang...Alhamdulillah

Assalammualaikum... 


Setelah beberapa hari tak sempat nak berBW, hari ni aku cuba gak mengambil masa yang ada untuk menjenguk blog2 yang aku dah follow, yang belum follow, coming soooooonnnn ;)


Tadi dalam dok belek2 contest yang aku penah masuk (nak mengupdate laaa gamaknye), aku klik la contest tok contest yang hadiahnye buku 'Eclipse' dan alangkah terkojutnye aku pabila aku nampak nama aku tertera sebagai PEMENANG!!!!!!!!!!!!!! Waaahhhh....prasaan gembiranya sungguh tak terkata!!!!!!!!!!!! ^_____________^


Napa? Tak caya ker? Kalo tak caya, klik je kat gambo kat bawah nie :


Foto ehsan Google


Haaa...baru la caya kan????? Hakhakhak.....Opsss..terlupa plak...TERIMA KASIH kepada haniz-eyecandy yang sudi memilih diri ini sebagai pemenang!!!!!!!!!!!!!


Ok...aku chow dulu...Nak meng'adjust' jap mulut aku yang tak mo benti senyum ni...Ahaksss....


W'salam... 


Adiossss... 


 

7 comments:

Unknown said...

thniah ye~!

sugar2 kapas strawberry said...

tahniah :)

Aida Tamrim said...

Syuhada : TQ!! :D

Aida Tamrim said...

SKS : Mekasih gak :)

FatinJelita said...

congratz.. bila kita menang, dpt hadiah free tak kesah la besar mana hadiah tu, mesti rs happy sgt kan.. =)

puanstoberi said...

wah..bes bes...da check emel lum? Reen ada anto emel tuh.

Aida Tamrim said...

Fatin : Btol tu...Kalo dapat pensel kontot pun mesti dah rasa teruja tak ingat...hehehe

PnS : LAma tak dngr citer...hehe...ok...Nanti sy check yeee... :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu