Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 1, 2010

Apa KES Plak Nih

Assalammualaikum....


Setelah puas aku memasuki 2-3 GA malam ni, ni baru tergerak nak masukkan n3 yang betul2 hasil penulisan aku....Sambil2 tu layan citer KES kat tv3 pasal kematian Dato' Mazlan yang telah dibunuh kejam oleh Mona Fendy....Eeeiii...Agak seram la aku tgk episod kali ni...


Masa kes ni terdedah dulu, gempar giler satu Malaysia...Aku masa tu baru 13 taun rasanye....Asal bukak suratkabo je crite dia....Kira Si Mona ni berjaya mencapai tahap keglameran yang kemuncak la masa ni..


K la...aku crita ni pun dah rasa semacam je...Kalo korang nak tau, korang tgk la tv3 tu skrg...Aku nak tgk citer len plak...



W'salam... 


Adiossss... 


 

1 comment:

Ben Ashaari said...

salam ..

er.. tercari cari mana entri AKU BLOGGER tu ? Paste balik url dia kat blog ben.. tqqq .. dan maaf yer..

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu