Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

Yeay,Yeay..Nak Balik Kampung

Assalammualaikum...

Hari Rabu ni aku balik kampung!!! Yeeeaay,yeeaaay...Suka sgt!!! Dalam kegerunan aku mendengar berita xciden sana sini yang berkenaan ngan Bas Xpress, aku gagahkan juga hati ni untuk balik kampung nek bas...Tawakkal Lillahitaala je laaa...ala...Kalo dah ajal, kat mana2 pun boleh meninggal kan...Hmmmmphh..

Blom lagi sampai kat kampung, aku dah tau dah jadual percutian aku ni..Segala2nye akan bermula sedari hari aku menjejakkan kaki kat kampung aku tu nanti...

Semalam mak aku tepon bagitau, mak mertua makcik aku meninggal (Al-Fatihah untuk rohnye), jadinye, sekarang ni tgh berlangsung majlis tahlil 3 hari dan 7 hari...Maknanye, selain dari nak buat persediaan majlis pertunangan adik laki aku, aku juga akan disibukkan dengan aktiviti 'rewang' kat rumah makcik aku tuuuu...Walaupun pikir pun dah penat, tapi, aku tak sabar je nak balik kampung ni...Laki aku, ari sabtu lepas balik keje baru menyusuli aku blk kampung...

Nampaknye, kalo kesibukkan betol2 melanda, lama la jgk aku akan meninggalkan blog aku ni..Hehehe..Tapi takpe...Akakn aku cb usahakan jugak membuat fresh n3 sehari sekali yeee...Ibarat kata org, kalau nak seribu daya, kalau taknak seribu dalih..BEtul tak kengkawan??? Hakhakhak...

W'salam...

Adiossss...


KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu