Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 24, 2010

Majlis Tunang Adik Aku

Assalammualaikum... 


Pada 19hb, hari Ahad yang lepas, telah berlangsungnye majlis pertunangan adik laki aku...Sebelum ni tak sempat nak menguploadkan gambo...Ni baru sempat nak buat...Tu pun tak dapat semua sebab mata aku dah berpinor kerana mengantuk..Hehehe...


Takyah la nak melalut byk sangat, sila2 la tengok gambo majlis hari tu...


 Ni la adik teruan aku

Hantaran dari pihak laki

Sebhagian rombongan Mak Siti..Huhu

Sebelah kiri ti wakil pihak laki2 - pakcik2 aku yg encem.^_^

Gambo kabo skit...sowi

Yang kanan tu la My Lovly Mother! ^o^

Bbudak ni sbuk gak nak bergambo

Bakal pengantin yg malu2...

Aku pun nak interprem gak..Ahaks


Alhamdulillah...Majlis berlangsung dengan lancar..Insyallah..Janjinye dalam masa 2 taun 'ikat'...Mudah2han mereka dapat menempuhi alam pertunangan dengan aman dan damai..Amin...


W'salam... 


Adiossss... 


 

10 comments:

Ayuni said...

bestnye tunang...

Syahida Baharuddin said...

simple je majlis die..suke..
skrg da jrg org tunang simple2 cmni..

lina said...

Tahniah kat adik aida tu...wah comel bakal adik ipar nyer tu.

Aida Tamrim said...

Ayuni : Best ke? Byk dugaan tu dik..hehe

☆aDihAys☆ : Buat simple2 je...Adik lelaki kan..Lagipun, ni stakat memenuhi tuntutan adat je pun.. Heheh

Lina : Mekasih kak..Comey cam saya kan? Hehehe

sugar2 kapas strawberry said...

tahniah utk adik :)

amimarz said...

tahniah ya...

Adik sy pun bertunang 19/12 aritu, tapi tak sempat lg nak post entry... kebizian melanda..huhuhu

Ain Zulaikha said...

baru je semalam saya bemimpi yang saya bertunang.. T_T

Aida Tamrim said...

S2KS : Mekasih (wakil dari adik ^-^)

amimarz : Samalah adik kita..19/12 gak.. :)

Ain : Tu tak lama lagi ada la tuuu..Mana tau dapat calon muka cam hyin Bin kee..Ahakss

mie said...

wow!!
xlama lagi nasi minyak akan dijamu

Aida Tamrim said...

MIe : Insyallah...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu