Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 27, 2010

Citer Apa Yang Best 2010???

Assalammualaikum... 


Tinggal berapa hari je kita nak menjejakkan kaki ke tahun 2011...Bertambah lagi usia...Tapi yang peliknye, $$$ kat bank tu payah betul nak bertambah...Hehehe..


Kalau cakap pasal tahun  baru, orang biasanya akan tanya pasal AZAM tahun baru kan? Sebab dah terlalu typical, aku nak kongsi ngan korng menda lain plak....Aku nak kongsi apa dia filem terbaeeekkk yang korang tonton sepanjang 2010 ni...


Bagi aku, crita yang paling fun dan menyeronokkan buat aku adalah seperti berikut :)

V
V
v

Untuk kategori Luar Negara :


dan jugak :


Untuk kategori Dalam Negara :


Tu je la rasanye antara filem2 yang aku enjoy tonton...Ni bagi aku la...Lagipun, tak brapa kerat je pon citer yang aku sempat tengok kat wayang tahun ni...Hehehe

Korang plak camner? Citer pe yang best???Meh la kongsi2 citer ^o^

P/S : Gambo smua ehsan En.gugel :)

W'salam... 

Adiossss... 

 



2 comments:

lina said...

aida tak sempat tengok apa2 citer pun huhuhu..

Aida Tamrim said...

Takpe..Tahun 2011 is coming...hehehe :D

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu