Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 14, 2010

Waaauuuu!!!!!

Assalammualaikum...

Yeaay,yeaay...Dapat lagi...Muahahahaha...Aku ni kirannye nak jadi pemburu Award tegar...Hehehe..

Tadi aku g jenjln a.k.a BW kat blog Sekamar Rindu dan aku terserempak la n3 pasai Award untuk para followernye...Tanpa membuang masa, aku pun melajukan diri mengambilnye..Ahakss...

Kalo korang nak tgk, leh la tgk kat 'dinding' kiri aku nii..

Agak2nye kan..korang perasan tak widget aper yang ilang kat dalam blog aku ni...thehehe...Cb korang telek2 jap..kalo yg biasa dtg blog aku ni (Ader ker?Heh), mesti akan sedar..jeng,jeng,jeng...Tapi kalo korang teka beul pun, xder la hadiah yee ..Jadi, kalo tak teka pun takpee...Huhuhu

W'salam...

Adiossss...


5 comments:

hans said...

hahahaha
best kan kumpul award

P/S : Apabila Si Gila Bertemu Si 'Gila'! Hans Conan Menyiasat!

sekamar rindu said...

salam...

saya sangat berbesar hati anda sudi ambil award tu..:)

terima kasih.:)

cikpuanhady said...

haa..jom join ga contest like like.. dgn ga terbang jauh2..

Jom skodeng :Maila Vote Zahra..^_*

mie said...

apa ek!!!
dah hilang ingatan..
heheeee

Aida Tamrim said...

Hans : Memang best...giler...hehehe

SR : Mekasih sudi bg Award

HI : Oooo..ada GA ye..nanti akk g ye..

Mie : Pikir lagi..takpe...takde had masa..Hihihihi

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu