Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 6, 2010

Azam Maal Hijrah 1432

Assalammualaikum...

Satu persatu blog yang aku kunjungi dah mula melontarkan ucapan sempena Maal Hijrah esok...Ni barulah Tahun Baru yang kita wajar sambut kehadirannyee...Tak perlu nak berkaundaun pebagai.. Lepas solat Asar ni, kita sama2 baca Doa Akhir Tahun, diikuti dengan Doa Awal Tahun sehabis solat Maghrib nanti...Mudah kan?? Tak perlu nak melonjak2 mengira angka sepuluh ke angka 1, tak perlu nak membakar bunga api yang harganye boleh mencecah jutaan ringgit...Tak perlu..Tak perlu semua tuuu...

Sempena tahun baru ni korang dah pasang azam baru ker? Takyah pasang yang susah2...Cam aku ni haaa..Kalo slalu tu suka sgt berblanja boros...Azam aku utk tahun baru ni, aku nak simpan sehari RM2...Sebulan dah RM60...Setahun dah RM720...Hmmm..Tak banyak...Tapi leh la tolong aku bayar duit road tax ngan Insuran 'Si Putih' aku tu haaa...Itu azam aku...Azam korang cmner plak....?

Berazam biarlah sesuatu yang realistik ye kengkawan...Walau nampak mudah, sekurang2nye, kita mampu untuk merealisasikannye...Ibarat kata org2 tua "Kalau kail panjang sejengkal, lautan dalam jgn diduga"..Cehceehhh...Berpujangga la plak aku ni kan...Tapi, betul la apa yang cuba nak sampaikan ni kaaaannnn...Ehehehehe

Pikir2kanlah...Dan marilah kita azam berazam... ^___^

W'salam...

Adiossss...

2 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

azam sy?utk dptkn CGPA yg bgs sem ini :)

Aida Tamrim said...

sugar2 : Yg dikatakan bgs tu cmnee yee dik? Adakah 3.0 dah kira bgs, atau 4 flat baru dikatakan bagus...huhuhuhu... ^_____=

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu