Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

Apa Ader Pada AWARD

Assalammualaikum...

Tadi aku meronda2 ternampak blog dak Fiqa ni...Tetiba aku ternampak mende yang aku suke...AWARD!!! Dia bagi award kat semua follower2 dier..Aku pun, apalagi, terusla menyelit gak...Wakakaka...

Aku terus je jadi follower dier...Tapi tak tau la aku layak ke tak nak dapat award dier yang comey tuuu..Ni tgh tunggu apa kata Tuan punye blog la niii...Hehehe..Alaaa...Kalo dia tak bagi pun takpeee..Aku ok jee..(Btul ni! Tak tipu la!!)

Jap lagi aku nak balik...Kalo aku tak sempat nak check malam ni, sok pagi2 aku akan terjah blog dak Fiqa ni tgk...Aku rasa mesti ader antara korang yang ckp "ntah apa2 la dier ni, pasal Award pun nak terhegeh2..." kan,kan,kan...Mesti ada kan yg kata camtu....?? Aku tau laaa...

Bukan apa...Memang la Award ni nampak cam takde mende jee..Tapi bagi aku, bila ada blogger2 yang sanggup bersusah payah mencipta Award untuk di'hadiah'kan kepada kengkawan blogger yang lain, aku rasa, keringat mereka tu sepatutnye dihargai..Yela...Nak buat Award tu bukan seminit dua minit leh siap...Nak pakaikan bedak lagi, nak bubuh eye shadow pebagai...Kan ke rumit prosesnye tuuu...

Wokeyla...Aku nak balik dah ni...Esok kita sambung lagi yeee...

W'salam...

Adiossss...


1 comment:

Fiqah Alias said...

hehe..jemput2..fiqah mmg bg kat sume follower n bLog yang fiqah follow...jemput2 amik yer..(^.^)jgn malu2..hehe...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu