Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

Aku Ada Satu Citer

Assalammualaikum...

Salam pagi Isnin kengkawan!!

Rindunye aku ngan kengkawan bloggie dan of coz rindu pada blog aku ni!!!! 2 hari aku rasa cam lama giler..Aku kena mengatasi masalah yang aku hadapi ngan BB ni dgn segera supaya aku dapat on line 7 hari seminggu...Ummmphhhh...

Aku sebenornye nak meluahkan rasa kekonpiusan aku pada undang2 memakai tali pinggang keledar niee...Bukannye konpius pasal aper..Aku dah beberapa kali terserempak dgn situasi yang mengkonpiuskan ni...Nak tau aper situasinye? Haaa..situasi yang aku rasa bukan aku sorang je yang penah jumpa...jeng,jeng, jeng...

Pernah tak korang tgh bawak keta atau pun tgh dok kat sebelah atau blakang pemandu, korang terserempak ngan keta ronda polis??? Mesti la penah kan...Kalo tak penah, agaknye korang dok kat kampung aku kot (sebab kampung aku tak penah ada polis peronda)..Hehehehe...

Citer pasal peronda ni, aku kagum sebenarnya dgn kecekapan pegawai polis yang menahan mana2 keta yang pemandunya tak memakai tali pinggang kledar..Yang konpiusnye, dalam kesibukan menahan orang tu, mereka sendiri seolah2 'terlupa' untuk mamakai tali pinggang kledar...Mmmm...konpius2...Rasa cam ketam plak..Sbuk mengajar anaknye jalan lurus, diri sendiri jalan senget..Huh...

Bila aku tanya laki aku, dia kata "Biasalah diaorg, diaorg yg buat undang2 kan.." Hmmmm...Aku tak kata apa la..Betul gak,..diaorg yg buat undang2..ikut suka dioarg la kan..lagipun, kita ni takde nyawa spare...diaorg tu ader kot...Ehehehe

W'salam...

Adiossss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu