Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 20, 2010

Sori Ye Kawan2...

Assalammualaikum...

Wahai kawan2...Saya nak mintak mahap bebyk sbb dah lama tak menjalankan aktiviti ber'BW'.. Bukan tak sudi, tapi masa yang Tuhan Anugerahkan telah digunapakai dengan sehabis2 nye dan dek keran kekangan beberapa benda lain, jadinye aktiviti berblog ni serba sedikit terganggu...

Kepada yang masih sudi meninggalkan komen dan juga sudi menyapa di shoutbix, TERIMA KASIH SO MUCH!!!

Nanti bila rutin aku dah agak lapang, aku akan memulakan rutin ber'BW' seadanye, Insyallah...Walau tak seaktif En. Ben Ashaari, at least aku taknak la terus lesap dari dunia pemblogan yang merupakan dunia baru yang agak menyeronokkan bagi aku sekarang ni... (",)

Jap lagi aku nak g solat maghrib. Dalam kol 0730 aku akan membalikkan diri pulak..

Balik ni nak masak apa yee....Mmmmmm....

W'salam...

Adiossss...


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu