Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

Agak2 Apa Korang Rasa Bila Tengok Ni...

Assalammualaikum...

Entri bergambar lagi !!!!

Aku bukan taknak membebel, tapi takut koramg boring plak..Jadinye, aku pun kongsi la ngan korang gambo yang aku anggap menarik ni....

Sekarang ni aku nak tunjuk kat korang beberapa gambar yang agak menyentuh rasa dan jiwa..Meh tengok meh...Takmo nangis tau !!






Mari kita sama2 jadikan kesusahan dan kesedihan orang lain ni sebagai pendorong untuk kita lebih bermuhasabah diri yee...

P/S : Sumber gambar DISINI

W'salam...

Adiosss...




No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu