Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 7, 2011

Haaaiiiisshhh... Macam2 La Crite...

Assalammualaikum...

Ish,Ish,Ish.. Naik meyampah pun ada bila aku tengok suratkabo sekarang ni... Bukan sebab aku tak suka nak mengikuti perkembangan semasa..Bukan jugak sebab aku tak suka membaca...

Aku tak suka sebab banyak sangat berita2 yang menganggu ketenangan hati aku.. Yela.. Bila baca cerita pasal ibu bagai bermadu dengan anak sendiri, tetiba terpikir apa nak jadi dengan lelaki zaman laaa ni...Kenapa semuanye macam tak cukup dengan layanan bini ??? Ataupun mereka tu yang tak tahan dengan godaan nafsu nafsi...???

Itu baru satu isu...Belum lagi isu mayat orang ditemui kat sana sini..Kalau jumpa tu sebab lemas, boleh la dikira dugaan pada yang masih hidup..Tapi, kalau mayat tu jumpa pun kurang sempurna sebab kena tetak, kena bakar, pe cer ???

Itu baru citer dalam suratkabo...Belom lagi baca 'Mastika'... Lagi dasat2 belaka ceritanye...Pasal keruntuhan morak yang semankin membimbangkan, pasal kematian yang mengerikan..Aiiishhhh... Macam2 pasal la..Sampai aku pun tak tega nak membacanye...

Hmmm... Aku nak benti jap membebel... Nak pikir pasal masalah dunia jap... n___n

W'salam...

Adiosss...


4 comments:

Puan Nurussalwa said...

itulah.. dunia dah menghampiri akhirnya..
jahiliah kembali.. malah lg dasyat..

hmmm

sugar2 kapas strawberry said...

dunia akhir zaman barangkali

Gen Fujita said...

Paper Harian Metro ke? Bukan nak kata apa, tapi pernah tengok dulu ada satu hari tu, 13 mukasurat pertama semua berita bunuh, pukul, samun, rogol. Memang pelik. Skang dah tak baca paper tu, baik baca Sinar lagi menarik. :D

Aida Tamrim said...

cik nurussalwa : Tinggal menunggu tiupan sangkakala je kot sis...

sugar2 kapas strawberry : Barangkali...Hmmm...

Gen Fujita : Tu la...kalo kat rumah pun biasanye laki akak beli sinar...Diapun maleh nak baca metro...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu