Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 7, 2011

Hati Aku Rasa Tak Best... Napa Ye...

Assalammualaikum...


Salam pagi ISNIN kengkawan !!!


Hmmm.. Hujung minggu ni cuma sempat publish beberapa entri  tanpa sempat ber'BW" dan bermain FB pun.. Kenapa ? SIBUK...Biasa la..Hujung minggu kaaannn... Time ni la kita nak kemas rumah la, kemas katil la, jumpa kengkawan laaa...Macam2 lagi laaa...


Hari minggu lepas, aku ada jumpa ngan kawan aku si 'K' bukan nama sebenar. Dia ni kira antara member rapat la ngan aku.. Nak dijadikan citer, aku dibawa berjumpa ngan BF barunye buat kali pertama... Ok la orangnye..


Tapi kan.. Tak tau kenapa..Sejak jumpa ngan BF dier ni, hati aku rasa macam tak sedap jee... Hmmmmphh... Entahlah... Aku bukannye tak suka ngan BF dia..Tapi...Haaaiii...Entahlah... Apa yang boleh aku kata, kawan aku tu deserve someone better kot...Bukanlah aku nak kata BF dia no tak bagus..Cuma hati aku je rasa tak best...


Mungkin perasaan aku je kot.. Biarlah.. Itu pilihan dia.. Lagipun, dua2 famili pun dah kenal mengenali.. Cerita dah mudah dah tu... Tunggu duit cukup, kawin la diaorang tu...


Walau apapun, aku masih mendoakan yang baik2 je buat si 'K' ni.. Yelah.. Sapa la aku nak menilai orang kan... Mungkin orang tu sebenarnye jauh lebih baik dari aku.. Mana aku tau kan...


Moral of the story, 'Don't Judge A Book By It's Cover'... Peace !!!!


W'salam...

Adiosss...


2 comments:

Cik Bambam said...

betul tuh..doakan yg terbaik sudah lar kan kak.. :)

Aida Tamrim said...

b a m b a m ' s : Betul tu dik..tu je la yang mampu akak buat..Hmmm...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu