Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 4, 2011

Sungguh Mati Aku Jadi Penasaran ...

Assalammualaikum...


Hari tu aku tengok rakaman Jom Heboh.. Kalau tak silap hari Ahad kot..Lepaih tu aku tertengok masa Sheila OIM nyanyi lagu Penasaran.... Sonok la plak.. Bukan aku tak pernah dengar sebelum ni, tapi selama ni aku cuma penah dengar versi Rock (Amuk nyanyi kot) ngan versi evergreen (nyanyian penyanyi asal)..Jadinye, bila dengar anak si N.D Lala ni nyanyi, rasa terbest la plak..Ahakss...


Cam biasa la.. Bila xleh nak upload video, aku pun kongsi lirik je la ngan korang2..Jom kita cer nyanyi sesama ^___^'




Penasaran - Emillia Contessa

Kalau belum bisa aku mendapatkan
Oh pria tampan yang jadi rebutan
Sungguh mati aku jadi penasaran
Sampai mati pun akan ku perjuangkan

Memang dia yang paling tampan
Di antara pria yang ada

Aku pun tak merasa heran
Kalau dia yang menjadi rebutan
Memang dia yang paling tampan
Di antara pria yang ada
Semua gadis gila padanya

Semua gadis berlumba-lumba
Untuk mendapat kasih sayangnya
Bermacam-macam cara pun dilakukan
Tiada ubahnya seperti perlumbaan

Lirik Ehsan : SINI




Nak tengok rupa penyanyi asalnya tak? Nak ke tak nak, aku nak tunjuk jugak..Muahahaha...


Wokey... Ni gambo dia dolu-dolu masa tengah muda...




Haaa..ni plak gambo bila dah ada title nenek....






Masih anggun jugak la kan... Cuma suaranya tak pasti la plak masih sama ke tak.. Kalau nak tau, cuba korang rajin2 la search kat UTube tuuu yeee...Selamat semua !!!


W'salam...

Adiosss...


3 comments:

Unknown said...

Dengarnye dia cukup pemes dulu..
Ini tuannya.. kenal nama je..

Entry terbaru padlie: Who am I?, For the first time...

kay_are said...

owh, pompuan ke yang nyanyi lagu tu sebenarnye.. xtau lak.. huu

Aida Tamrim said...

padlie : Tak brapa nak kenal gak.. Ni pun gugel je.. Hehehe

kay_are : Tulah kan.. Sekrg ni byk sangat versi sampai taktau sapa penyanyi asal.. Huhuhu

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu